Zwrot / wymiana / reklamacja


1/ Ile mam czasu na zwrot / wymianę / dopasowanie towaru?

Masz prawo wymienić lub zwrócić produkt do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.


2/ Jakie są warunki? Mogę zwrócić każdy produkt?

  • Do zwrotów nie przyjmujemy produktów nieprefabrykowanych, szytych na indywidualne zamówienie (zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta). Masz wątpliwości? Napisz do nas na oskar@kissthedog.pl

  • Rozmiar nie taki? Coś nie tak? Napisz do nas i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie.

  • Do wymiany lub zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone towary.

  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.

  • Aby wymienić produkt na inny należy dokonać zwrotu i złożyć osobne zamówienie na nowy produkt. 

3/ Jaki jest adres do wysyłki?

Aby zwrócić / wymienić / dopasować produkt należy go wysłać na adres:


Kiss the Dog
ul. Ślęzoujście 21/a
54-105 Wrocław
nr tel. dla kuriera dowolny (może być swój) - kurierzy są u nas codziennie
e-mail: oskar@kissthedog.pl


UWAGA! ZE WZGLĘDÓW LOGISTYCZNYCH POD TEN ADRES NIE MA MOŻLIWOŚCI DOSTARCZENIA PRZESYŁKI OSOBIŚCIE.

 

REKLAMACJA

Jeśli zauważysz wadę produktu napisz na oskar@kissthedog.pl podając numer zamówienia i dołączając zdjęcie z widocznym uszkodzeniem - pomożemy!


Pamiętaj, że nasza rozszerzona gwarancja obejmuje wszystkie wady, które powstały z naszej winy lub błędu produkcyjnego i nie wynikają ze zużycia produktu (np. rysy, przegryzienia akcesoriów itd.).