Zwrot / wymiana / reklamacja
1/ Ile mam czasu na zwrot / wymianę / dopasowanie towaru?
Masz prawo wymienić lub zwrócić produkt do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
2/ Jakie są warunki? Mogę zwrócić każdy produkt?
-
Do zwrotów nie przyjmujemy produktów nieprefabrykowanych, szytych na indywidualne zamówienie (zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta). Masz wątpliwości? Napisz do nas na oskar@kissthedog.pl
-
Rozmiar nie taki? Coś nie tak? Napisz do nas i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie.
-
Do wymiany lub zwrotu przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane i nieuszkodzone towary.
-
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
-
Aby wymienić produkt na inny należy dokonać zwrotu i złożyć osobne zamówienie na nowy produkt.
3/ Jaki jest adres do wysyłki?
Aby zwrócić / wymienić / dopasować produkt należy go wysłać na adres:
Kiss the Dog
ul. Ślęzoujście 21/a
54-105 Wrocław
nr tel. dla kuriera dowolny (może być swój) - kurierzy są u nas codziennie
e-mail: oskar@kissthedog.pl
UWAGA! ZE WZGLĘDÓW LOGISTYCZNYCH POD TEN ADRES NIE MA MOŻLIWOŚCI DOSTARCZENIA PRZESYŁKI OSOBIŚCIE.
REKLAMACJA
Jeśli zauważysz wadę produktu napisz na oskar@kissthedog.pl podając numer zamówienia i dołączając zdjęcie z widocznym uszkodzeniem - pomożemy!
Pamiętaj, że nasza rozszerzona gwarancja obejmuje wszystkie wady, które powstały z naszej winy lub błędu produkcyjnego i nie wynikają ze zużycia produktu (np. rysy, przegryzienia akcesoriów itd.).